In eerste instantie is het van belang om uit te zoeken en te definiëren wie uw doelgroep is. Welke branches, welke bedrijven en wie binnen deze organisaties wilt u aanspreken? Pas wanneer dit geheel duidelijk is kunnen we aan de opzet van een goede campagne gaan denken. Ook de beoogde doelen dienen op voorhand duidelijk geformuleerd te worden. Natuurlijk is het ook mogelijk met hagel te schieten, maar dit zal onnodig veel advertentiebudget opslokken en mogelijk zelf tot irritatie leiden bij mensen die niet direct tot de doelgroep behoren. Goede voorbereiding is dus echt een must. Het lijkt misschien aantrekkelijk om zelf luk raak te gaan experimenteren, maar mogelijk doet dit meer kwaad dan goed. Als u de verkeerde leads aantrekt is dit een onnodige belasting van uw organisatie en raken uw mensen mogelijk gedemotiveerd. Iedere lead kost tenslotte geld en uw budget kunt u maar 1 keer uitgeven. Iedere (muis)click van een ongeïnteresseerde of een prospect die niet aansluit bij uw dienst of product is er een teveel.
Wij hebben inmiddels ervaring met diverse succesvolle LinkedIn campagnes en komen graag met u in gesprek, hoe wij onze kennis en kunde op de beste manier voor u en uw bedrijf kunnen inzetten.
Wij hebben ook goede ervaringen met het proactief nabellen van LinkedIn leads. Op basis van vooraf gestelde criteria leggen wij dan het eerste contact, linken en zorgen voor het overbrengen van de eerste introductie. Wanneer wij daarna de telefoon opnieuw ter hand nemen en het nieuwe LinkedIn contact opbellen weet deze dan waar het over gaat en wordt er dus eigenlijk op een lauwe tot warme lead gebeld. Voeg hier nog ons enthousiasme en overtuigingskracht aan toe en de opdrachten stromen bij u binnen.
Meer informatie?