Resultaat in de Callcenterbranche
✅ Agenda's vol met top afspraken
✅ Wij realiseren het voor u
✅ 100% no cure no pay
Meer dan alleen cijfers, het draait om volle agenda's en groeiende winst 👉
✅ Agenda's vol met top afspraken
✅ Wij realiseren het voor u
✅ 100% no cure no pay
Meer dan alleen cijfers, het draait om volle agenda's en groeiende winst 👉
U betaalt enkel een vaste prijs per afspraak
Wat is resultaat in de callcenter branche?
In de telefonische verkoop heeft ieder verkoopgesprek uiteindelijk een resultaat: Of u heeft succesvol uw dienst/product verkocht, ofwel verkoopt de klant u de reden om niet bij u te kopen.
Dat herleidt verkopen naar twee mogelijkheden die altijd tot een positief resultaat leiden: de beoogde uitkomst als meest wenselijke, of te weten komen wat de redenen zijn waarom het deze keer niet lukte. Als u naar het tweede gedeelte van deze stelling kijkt, rijst de vraag of we voldoende aandacht besteden aan het uitpluizen van de redenen waarom we niet tot het gewenste resultaat kwamen. Die informatie is meer dan nuttig voor het volgende verkoopgesprek. Uiteraard zult u niet altijd een (eerlijk) antwoord krijgen maar dat is geen reden om de vraag niet te stellen.
Oprechte belangstelling voor de prospect en echte verbinding maken zorgen er sneller voor dat u tijdens dit klantcontact tot de kern komt.
De gesprekspartner zal sneller bereid zijn te vertellen waarom hij of zij op dit moment niet op uw aanbod ingaat.
Wij hebben “kort samengevat” de beslissingsbevoegden binnen de getargette bedrijven laagdrempelig, zakelijk en met gepast enthousiasme benaderd. De boodschap is dat we willen dat ze even met ons mee kijken naar een super interessante webinar waarbij we echt iets toe te voegen hebben aan de kwaliteit van hun personeel. Hiermee laten we de complexiteit bij de opdrachtgever en is het verrassingseffect tijdens de sales webinar het grootst waardoor de kans op inschrijven alleen maar toe neemt.
Regelmatig treffen wij bedrijven die zelf hun webinarbezoekers realiseren via social media of Google waarbij er een erg groot percentage van de bezoekers na het zien van de webinar helaas afvalt. Ook het nabellen van dergelijke afvallers zorgt voor een veel hogere conversie.
Bent u ook op zoek naar hulp in de sales? Doe gerust vrijblijvend een aanvraag en we informeren u graag over de mogelijkheden. Al onze diensten zijn mogelijk op een 100% no cure no pay basis.
Koude acquisitie, offertes nabellen en bezoekafspraken plannen
Wij zorgen voor volle agenda's met gekwalificeerde afspraken!
Bezoekafspraken plannen, Sales afspraken maken, B2B afspraken genereren, Agendaplanning, maar ook alle andere verkoop gerelateerde zaken zoals het telefonisch genereren van leads we voeren het allemaal voor u uit.
Als Salesafspraken de door u ontvangen offertes opvolgt wordt het hoogst mogelijke resultaat bereikt doordat wij ons hebben gespecialiseerd in het nabellen van offerte aanvragen.
Via Google, Facebook & LinkedIn kunnen we door specifiek op uw doelgroep te targetten de meest relevante leads genereren die we tevens ook voor u kunnen opvolgen. Uiteraard op 100% No cure No pay basis.
Salesafspraken staat voor gekwalificeerde, hoogwaardige en waardevolle bezoekafspraken. Dat is wat wij u kunnen leveren. Helder en transparant tegen een vaste prijs per afspraak.