Telefonische verkoop
✅ Koude Acquisitie
✅ Offertes nabellen
✅ 100% no cure no pay
De gehele sale 100% via de telefoon afgerond en afgehandeld.Laat uw gegevens achter en wij kijken of uw propositie hiervoor in aanmerking komt 👉
✅ Koude Acquisitie
✅ Offertes nabellen
✅ 100% no cure no pay
De gehele sale 100% via de telefoon afgerond en afgehandeld.Laat uw gegevens achter en wij kijken of uw propositie hiervoor in aanmerking komt 👉
U betaalt enkel een vaste prijs per afspraak, verkoop of prestatie
Al vanaf het eerste moment dat de telefoon werd uitgevonden werd deze al heel snel zakelijk gebruikt. Charles Bourseul is als eerste op het idee gekomen van de telefoon. Dat was in 1854. Alexander Graham Bell wordt vaak genoemd als de uitvinder van de telefoon, maar dat is niet helemaal waar, want de echte uitvinder is Antonio Meucci.
“Telefonische verkoop”. Stamt dus al uit de 19de eeuw, natuurlijk niet op de manier waarop we het nu kennen want vanwege het telefoonnetwerk en de kosten was dit vooral geschikt voor rijke mensen, grotere bedrijven en overheidsinstanties om onderling contact te onderhouden. De eerste business to business (B2B) gesprekkenvonden toen al plaats!
Intussen is er een hoop veranderd maar de essentie blijft hetzelfde. Ongeacht dat iedereen veel zaken lijkt te doen op het internet blijft een groot gedeelte van de particulieren alsook zakelijke aankopen, en dienstverlening gewoon over de telefoon plaats vinden. Men vindt het nu eenmaal prettig om toch even van gedachten te kunnen wisselen met iemand die verstand van het product of de dienst heeft, echt persoonlijke contact! Dit klinkt misschien wat overdreven maar bedenkt u zich eens hoe vaak u de behoefte heeft gehad om met een adviseur te spreken alvorens u een belangrijke aankoop deed? Stem en emotie zijn belangrijke instrumenten.
Wanneer men een professionele telefonische adviseur aan de telefoon heeft wijst deze de prospect in de loop van het gesprek op wellicht vergeten stukken. Heeft u hier nog aan gedacht? Of heeft u daar nog rekening mee gehouden? De prospect voelt zich bijzonder goed begeleid terwijl de orderwaarde ondertussen is vergroot. Tot slot geeft de adviseur nog enkele hulpvaardige waardevolle tips aan de prospect en de deal is “onvergetelijk” gesloten.
Wanneer wij een prospect benaderen beginnen we niet met een standaard verhaal over hoe perfect ons product of onze dienst wel niet is. We kijken het liefste eerst waar precies behoefte aan is of sterker nog. We maken het de prospect heel duidelijk dat we bellen omdat we graag iets willen bespreken waar we beiden beter van zullen worden (win win). Tegelijk doen we in veel gevallen een commitment in de vorm van een klein geschenk. Dit kan heel divers zijn omdat dit uiteraard branche afhankelijk is.
Wanneer op deze manier een “ non-scripted” dialoog wordt aangegaan is de kans op succes een stuk groter. Dit houdt niet in dat er ten alle tijden een sale of een deal wordt gesloten want dit is helemaal geen must. De prospect kent uw naam en weet wat u te bieden heeft. Tegelijkertijd weet deze dat u “door heeft” hoe u op exact de juiste wijze een klant benaderd en informeert wat er voor zal zorgen dat u niet alleen meer naamsbekendheid heeft maar het zal ook de kans vergroten dat de prospect u zelf benadert om tot zaken te komen wanneer hij dit nodig acht.
Bel ons eens vrijblijvend op om te ervaren hoe wij u kunnen informeren over onze mogelijkheden! Waar bent u naar op zoek? Wat wilt u verbeteren aan het klantcontact binnen uw onderneming? Wij zitten in ieder geval voor u klaar om onze diensten op een 100% no cure no pay basis aan te bieden omdat wij 100% achter onze dienstverlening staan.
Koude acquisitie, offertes nabellen en bezoekafspraken plannen
Wij zorgen voor volle agenda's met gekwalificeerde afspraken!
Bezoekafspraken plannen, Sales afspraken maken, B2B afspraken genereren, Agendaplanning, maar ook alle andere verkoop gerelateerde zaken zoals het telefonisch genereren van leads we voeren het allemaal voor u uit.
Als Salesafspraken de door u ontvangen offertes opvolgt wordt het hoogst mogelijke resultaat bereikt doordat wij ons hebben gespecialiseerd in het nabellen van offerte aanvragen.
Via Google, Facebook & LinkedIn kunnen we door specifiek op uw doelgroep te targetten de meest relevante leads genereren die we tevens ook voor u kunnen opvolgen. Uiteraard op 100% No cure No pay basis.
Salesafspraken staat voor gekwalificeerde, hoogwaardige en waardevolle bezoekafspraken. Dat is wat wij u kunnen leveren. Helder en transparant tegen een vaste prijs per afspraak.